Зустріч зі стейкхолдерами. Обговорення освітніх програм
09.04.25 р. з метою обговорення освітньо-наукової програми третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійної програма «Освітні науки» другого (магістерського ) рівня та міждисциплінарної освітньо-наукової програми «Менеджмент міжнародної освітньої діяльності» другого (магістерського) рівня було проведено розширене засідання кафедри освітніх наук, цифрового навчання та академічного підприємництва навчально-наукового інституту міжнародної освіти, на яке були запрошені члени робочих груп та стейкхолдери:
- Давидова Жанна Вадимівна, доктор педагогічних наук, доцент, проректор приватного закладу вищої освіти «Харківський міжнародний медичний університет»;
- Мокляк Володимир Миколайович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри загальної педагогіки та андрогогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка;
- Бєляєв Сергій Сергійович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки, психології, початкової освіти та освітнього менеджменту КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія», керівник Центру стресостійкості;
- Терентьєва Наталія Олександрівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри фізичної культури і спорту Національного університету біоресурсів та природокористування.
В обговоренні взяли участь стейкхолдери, члени кафедри (д-ри пед. н., проф. Н. О. Ткачова, В. Е. Лунячек, Л. Г. Кайдалова, д. пед. н. І. В. Таможська, канд. пед. н., доцент Н. В. Петренко, канд. пед. н. С. С. Махновський, канд. пед. н. В. В. Байдала) а члени робочих груп.
Під час спільного обговорення було розглянуто проєкти оновлених програм, проаналізовано зміни, що було внесено в їх зміст та навчально-методичне забезпечення програм на основі врахування порад стейхолдерів, висловлених ними під час попередньої зустрічі, а також результатів опитування учасників освітнього процесу та всіх бажаючих, яке проводилося за допомогою розміщених на сайті інституту електронних анкет.
Висловлюємо вдячність усім учасникам за активну участь та конструктивні пропозиції, які сприятимуть підвищенню якості підготовки фахівців та адаптації освітньої програми до сучасних викликів.